Kızlar 11 günlük anneyim ve bugün bebeğimi ne yaptıysam susturamıyorum ve uyumuyor ne yapacağımı şaşırdım sürekli ağlıyor karnını doyuruyorum doktor tavsiyesiyle süt+mama yapıyoruz tam doyuyor gaz çıkarıyor bi problem yok kakasını 3 gündür yapamıyor ama 1 hafta yapmaması normalmiş neden böyle anlayamıyorum artık oturup yanında bende ağlamaya başladım gözleri şişti mahvoldu mahvolduk ne yapmalıyım bi yardım edin