Buderu Hanımlar diş buğdayı partisi yapan varmı? Kaçtane dişi çıkınca yaptnız ve varsa konseptlerinizi atarmısınızz 🙏🏼🎉
Papatyaanneee Buderu İlk alt iki dişi çıkınca yaptım ben ☺️ yaprak sarması, poğaça, pasta, kurabiye, çikolatalı toplardan yaptım ☺️ diş balonları ve renkli balonları zincire taktım perde önüne masayı koydum çokta güzel olmuştu 🤩
EkiminAnnesi Buderu ben de yaparım herhalde şurda bekliyim 😀 Bu pazar günü yarım yaş partimiz var 6 aylık oluyoruz 😇
Buderu EkiminAnnesi biz onu yapmadık o yüzden diş buğdayı yapayım dedim ama güzel bir konsept bulamadım
EkiminAnnesi Buderu https://imgyukle.com/i/EzHCbR https://imgyukle.com/i/EzHyDc https://imgyukle.com/i/EzHrxt açılıyor mu bir bakar mısın örnek birkaç birşeyler buldum
EkiminAnnesi Buderu ben de en çok onu sevmiştim 😍 o pastanın figürlerinden devamı şeklinde diş ve havuç kullanarak kurabiye, cupcake vs yaptırabilirsiniz