Tombiktos Kızlar bebeğim 8 aylık çoğu yer de tavuk verilebilir yazıyor ama tavuk bana göre verilmez gibi geliyor ya da yanlış mı düşünüyorum bilmiyorum. siz tavuk veriyor musunuz? Veriyorsanız nasıl veriyorsunuz?
AgentMom Tombiktos 19 aylık olacağız köy tavuğu bulduysam yediriyorum. Onun dışında vermedim. Doktorumuz da çok önermedi zaten.
Noname21 Tombiktos hayir artik organik tavuk olmadığı için 27 aylik hiç vermedim.ne suyunu me kendisini
Tombiktos agacsizkoala ete başlamayı bende düşünüyorum artık kıyma veriyorum ama kırmızı ete başlarım.
Tombiktos Irmakprensesinannesi evet bende vermemeyi düşünüyorum 4-5 yaşına geldiği zaman anca yerler o zaman
Kimyageranne123 Tombiktos organik değilse zaten asla vermeyin siz bile yemeyin çünkü onlar tavuk değil suni yemlerle şişirilmiş bır canlı.. kısaca zehir
Tombiktos Kimyageranne123 evet kesinlikle bende öyle düşünüyorum içimden asla vermek gelmiyor vermeyeceğim de sizlerin yorumlarını da merak ettim teşekkür ederim❤️
plakayerli Tombiktos sürekli veriyorum küçük küçük dilerek. Organik tavuk alacak durumda değiliz eti de daha az yiyoruz anca kıyma olarak. Tavuktan da mahrum bırakmak istemedim elimizde bişey kalmıyo çünkü
Burcu11 plakayerli ya anlıyorum herkes çocuğunu titiz yetiştirmek ister bulabildiğimiz ürünlerin alabiceğimiz şeylerin organiğini alırız da tavuğun organiği aşıyor malesef yani aşmasa bile alıp yiyemeyenleri düşünüyorum . Et tavuk yiyemeyen bir anne ile sürekli et tavuk ve herseyi yiyen annenin sütü aynı bi yerde böyle bişey okumuştum 🌸
Deletedmom_41 Tombiktos Vermiyorum, organik degilse anlami yok normalini vermek daha sakincali bence hic vermemek en iyisi
AnnaKurt Tombiktos Bir makale de okumuştum tavuk bebek gelişimin de iyi değilmiş. Kemik gelişimine bir etkisi mi varmış ne unuttum şimdi. Faydası yokmuş yani. Olabildiğince kırmızı et tüketin yazıyordu
Tombiktos AnnaKurt evet faydası olduğunu bende düşünmüyorum ete başlayacağım bende ama ilk başta kuzu etiyle mi başlasam yoksa dana etiyle mi bilemedim.
Mbebeh Tombiktos organik tavuk bulabilirseniz verin diğer türlü vermeyin zaten hep hormon hiç sağlıklı değil. Ben organik alıyorum 7. Ayından beri veriyorum çokta güzel suyu oluyor onunla çorba yapıp veriyorum