Bebeğim 1 yaşına giricek ama halen ne oyun oynayabiliyoruz beraber ne yemek yiyebiliyoruz. Her şeye karşı bir reddi var. Hafta içi bir iki saat oyun ablası gelip oyunlar oynasa faydası olur mu ne bileyim mesela onla yer mi acaba? Bir tek bu kaldı çünkü yememe ve oyun oynama reddine karşı. Oyun oynamayı da geçtim meme duskunlugunden yemek yemek dahi istemiyor. Vermedigim zaman çığlık kıyamet ağlıyor. Bilginiz var mı biraz aydınlatır mısınız beni?