Merhaba10 Merhabalar ek gıda tadımına ne zaman geçmeliyiz sizce? Bi fenomen anne sütünden yoğurt yaptığını söyledi yapan var mı ne zaman başladınız tadımlarw ne zaman başladınız mesela
Mabelle Merhaba10 2 yaşına kadar emzirdim bu anne sütünden yoğurt yapmayı kim çıkarmış bilmiyorum . Miss gibi anne sütü içirsenize kardeşim neden yoğurt yapmaya çalışıyorsunuz ne mana anlamıyorum..