Hanımlar gün oğlum beşli karma aşı iki doz oldu dün huysuzdu Sürekli sancı oluyordu acile götürdük gece röntgen çekildi karnında gaz çıktı fitil verdim doktor hanım uyguladık daha sonra kakasını yaptım fakat bugün yine aynı durum ne yapmam gerekiyor fitil yapılırken çok ağladı Çok üzülüyorum çok huysuz biliyorum ağrısı var ne yapmam gerekiyor yardım Ebilir misiniz karnına masaj de yap duşta aldırdım ama olmadı