emation55 ince ama bizde hıc sızma sorunu olmadı cok memnunum o yuzden ben ince olmasını da seviyorum bez yokmus gıbı oluyor ilk sleepy denedim felaket sızdırdı molfıxe gectım oda oyleydı yanı gece üst değiştirmek işkenceydi baby turco ya gectım sızdırma hıc yasamadım 7 8 aydır kullanıyorm