Bahardda 5 dk bile yeterli hiç yoktan iyidir şöyle anlatiyim benim bir göğsümü bazen bebeğim emmiyordu azalıyordu süt benim makinem yoktu 1 saatte bir sağıyordum 2 dk falan arada emzitmeyede çalışıyordum kısa emip bırakıyordu ertesi güne meme eski haline geliyordu doluluk olarak