efelettin Kızlar merhaba 2 buçuk yaşında ( 32 aylık ) oğlum bu yaş aralığında ki çocuklar boyama kitabındaki şekillerin içini mi boyuyor ya da gelişi güzel mi çiziyor ?
Bebegimicin1 efelettin oğlum 27 aylık kllem bopçya pastal boya güzel güzel boyasın diye denedim gösterdim karman çorman boyuyolar 3.5 yasındyeğenim var oda karmon çorbçman boyuyo ben önce deftere büyğk ev arbaa çiçek kalp tavşan ayı falan çiziyorum onları boyamayı öğrenirse boymaa kitabıngeçiçem şimdilik kırtasiyeden düz bi defter aldım ona çiziyorum boyatmaya çalısıyorum
Tuba efelettin bilmiyorum ki 🥲 oğlum kreşe de gidiyor ve gayet normal diyorlar gelişim açısından. Bazen ama bende boyarken görüp oda aynısını boyamaya çalışıyor☺️
Minikprenses_1 28aylik içini boyuyor ama taşıyor tabiki bazende hizlica tamamını karalayip gülüyor nispet yapar gibi 😂
Dondurmalikahve efelettin 4 yasinda tam boyuyolarmis galiba. 3 yasinda (36 aylik) hala tasirir ama eskisi kadar degil.
Tatlican efelettin ilk basta karaliyordu dedimki cizgilerden çikmadan boya kizim 35 aylikken ilk düzgün boyadigi bu baykustu sonrasinda cok guzel boyamaya alıştı.
Dilaylaa Kızım üç yaşında boyama boya işlerinden hoşlanmıyor yapmıyor 😄 ama puzzleları felan çok iyi yapar
ikiogulannesiii efelettin içini güzel boyuyan oluyor benim yeğenim 2 bucuk yaşındayken taşırmıyordu kalp kare annesi çiziyodu suluboya ile boyuyodu erken tanışmaları etkili oluyor bence
efelettin Herkese çok teşekkürler ☺️ Düz defteri, boyama kitaplarını gelişi güzel boyuyor oğlumda. Dün başka bi şey kaldık. şunun gibi; içini boyamaya çalıştı ama taşırınca yapmak istemedi. Sen boya falan dedi. O yüzden sordum 🌼☺️
SweetPaw efelettin bu matlar çok iyi oluyor ya bizde de birkaç çeşidi var. Baya oyalıyor oyun hamurunu falan da bunlarin üstünde oynuyoruz. Boyama yapar gibi ya içlerini dolduruyor şekillerin yada onlara benzer şekiller yapmaya çalışıyor.
efelettin SweetPaw evet oğlumda çok sevdi. Aynı modelinden sıkılır diye diğer çeşitlerinden de sipariş verdim bakalım :)