senemmgncr Bebeğim 4 aylık olmuş olacak ramazanda Emzirirken oruç tuttunuz mu sütünüzde azalma vs oldu mu ben tutmak istiyorum ama azalma olur diye endişeliyim
Limonlusu senemmgncr 4 aylıktı ilk oruç tutmaya yeltendiğimde 3 gün kendime gelemedim. 1 gün tutup 3 gün ara vererek tutmuştum ama süt ciddi oranda azalıyor. Sonraki sene tuttuğumda ek gıda aldığı için hiç sıkıntı yaşamadık.
Zey6 senemmgncr geçen yıl 3 aylıkken hiç tutmadım. Bu yıl 14 aylık hala daha karar veremedim. Baktım azalıyor enerjim ekstra bitiyor ara vere vere düşünüyorum
Eminos senemmgncr 35 gunluktuk hic azalma olmadi sonra 1,5 yasindaydi yine azalma olmadi hamileyken de tuttum simdi de 7,5 aylik olacak yine orucumu tutarim zorlanirsam 1-2 gun tutmam sadece
Asafm1- Bende öyle normalde çok su içen biriyim üç aylık olacsk o zaman ama eşim de dahi çevremde kimse önermiyor