Julide00 Allah’ım böyle bir ağrı acı yok kizlarr doğumdan sobra hemoroid oldu 🥺 özellikle de lavabodan sonra daha bi ağrı artıyor, aynu durumu yaşayanlar var mı lütfen yardim edin 🥺 "procto glyvenol"kullanan var mı ? 3 haftadir böyle ağrı var🥺
senemmgncr Julide00 bende çektim aynı 1 aya yakın anrecta kremi ve anestol krem bunları kullandım birde kayısı hoşafı içtim ve sıcak tuttum orayı sürekli düzeldi
ElizsMomM Julide00 ben de 8 aylık hamileyken aynı sorunu yaşamıştım kımıldayamıyordum bile acısından kremi kullandım ve sık sık duşa girip sıcak su tuttum onun çok faydasını görmüştüm
senemmgncr Julide00 en üst seviyeydi oturamıyordum hergün ağlıyordum o derece aynen oda vardı birde o et parçasını elinizle itin çıktığında
Fatmabaran Benim 4 ay 11 gün oldu doğum yapalı hala korkarak gidiyorum çünkü bende çok çektim şuan biraz daha iyi ama doğumdan daha zor dogum sancısı bir gün ama hemoroid çok kötü Allah şifa versin Rabbim bütün kadınların yardımcısı olsun inşallah
Fatmabaran Julide00 bende krem kullandım ve ılık suya oturdum bir ilaç vardı 3 defa oturduğum suya sıkıyordum oturuyordum 5 dakika ve afedersiniz kabızlık ilacı kullanıyordum öyle geçti hafifledi