Gediz-01 tabi yazarım. Bizde ilk başta süt alerjisi denildi. Alerji maması başladık 1 aya yakındır. Ama şikayetler devam etti. Gaz çıkaramama,dışkılama problemi,ara ara seyrekte olsa dışkı da kan,huzursuzluk,kramp,ağlama. Doktor bağırsak da tıkanma da olabilir dedi. Bakalım yarın yazarım