Havvakck benim fikrimce hissediyor bunu biraz üzülerek söylüyorum ilk zamanlarda bebeğim agladığında of ama annecim uyu filan derdim daha çom aglardı sonrs kendime bir söz verdim sarılıp koklayacagıma daha fazla yakın olacagıma işleri aksatmaya ona vakit ayırmaya bebekler korkuyu paniği hemen hissediyorlarmış bende bazen kendimi bitik hissediyorum ama hayat her zaman devam ediyor bu günler geçecek diyorum kendime özleyeceğim bu günleri diyorum