Yigiittt bende bekliyim kenarda 20 aylık olucak artık gögüsleri yara sol gögsüme yara yerine yara bandı yapıştırdım en çok onu emiyo.. Dün Bi şekilde sağa emerek akşam ettikde uykuya geçerken çok mızırdandı ağladı sabaha kadar en sonra sabah 6.30 yara bandı açtım emdi sütte iyice birikmiş gögsüme acımaya ağrımaya başlamıştı. Emdi uyudu 1.30 saat kesintisiz bende uyumuşum. Valla yara bandının üstünden emiyo.. İyileşmesine 1 haftadır uff