Anneler 4 aylık bebeğim var normalde İstanbul’da yaşıyoruz Ankara’ya gelmem gerekti beraber geldik
hava değişimi diş mi evdeki herkes diş diyor
- mama yemiyor biberonun ucuyla oynuyor ağzıyla
- ateş bi çıkıp bi iniyor
- ishal
- normalde uykusu düzenlidir ama gece 1 den 5 e kadar aralıksız ağladı hiç bir şekilde susturamadım en sonunda 5 te uyudu
- sizce nedir yaşayanlar var mı hastaneye götürmelimiyim