Garip oldu farkındayım 😂 Arçelik model çamaşır makinam var. Kazakları ayrı kotları ayrı atarım, beyazların yanına açık ton bile koymam. Ama gelin görün koyu renklileri ne zaman çıkarsam bi koku oluyor sebebini çözemedim. Makina temizleyici kullanıyorum, calgon denedim, bulaşık makinası tabletini içine atıp kazan temizlemeye aldım, kapağını kapatmıyorum ariel toz ve yumoş mavi kullanıyorum yine aynı. Var mı beyaz renkli tüyolarınız