BuzluKahve Zeyzey72 koltukları yıkatıyorum ben yılda 2 kez. Mis gibi oluyor. Silmek tozun daha çok içine işlemesine sebep oluyormuş. Mutfak dolaplarını cif mutfak ile siliyorum
Yaduuu Zeyzey72 koltuklarımi arapsabunu ve lifle siliyorum. Tertemiz oluyor. Beyaz bir koltuğum. Yılda 1 yikatiyorum. Mutfak dolapları mi beyaz sabunla siliyorum ben memnunum. Çok kimyasal kullanma taraftarı değilim. Mikrofiber bezle durulayip kurutuyorum.