Doğalgazlı ocakta yemek yapıyordum eşim aradı acil şehir dışına çıktık ama çıkarken dışarıdan dogalgaz vanasını kapattım. Doğalgazı kapatmayı akıl edip ocağı kapatmayı akıl edememek ne desem kendime bilmiyrm. Başına böyle bişey gelen var mi gazı kapatınca ocakta kapanmış mıdır acaba