Deletedmom_78 Kizlar 6 aylik oglumla memlekte gtmek istiyorum ucak yok malesf otobusle 11 saat aksam binince sabah 6 7 gibi iniyosun ama sorun su ki sizce tek biletle gidebilir miyim tek gidecegim cunku giden var mi tecrubelerinizi analtie misinix?
BuzluKahve Deletedmom_78 yanınıza biri oturursa çok zor olur ikinize de. İki bilet alın, birine hatta puseti bağlarsınız, onda uyur. Hem rahat hem güvenli olur.
Mirzaninannesii Deletedmom_78 ben de 11 -12 saat yolculuk yaptım 8 aylıkken. İki koltuk aldım en ön. Tek koltuk işkence olur. Bir de battaniye aldım. Ayak kısmına battaniyeyi serdim bebeğim sabaha kadar orda uyudu. Ben de koltukta.
BalBademmmmmm Deletedmom_78 Bende kızım 4 aylıkken 13 saatlik yola gidicem şurda bekleyim tavsiyeleri 😂
Hazalperisi Deletedmom_78 oğlum 3 aylıkken gittim 12 saatlik yola, 2 koltuk aldım araba koltuğuna koydum sabaha kadar uyudu😀 2 koltuk alın mutlaaka
Deletedmom_78 Mirzaninannesii bende en on istiyorum en azindan yol dikkatini ceker dkye aglar eder birisi bir sey der diye korkuyorum 🥲
AnnaKurt Deletedmom_78 Asla tek koltukta gidemezsin o kadar saat al iki bilet ben 6 saatte tek koltukta öldüm