Zuleyha__19 Kızlar dün Instagram’da bişey gördüm tasarruflu bir anne süt kutularını biriktirip satıyorum ddi bizde de çok süt tuketiliyor bende yapmak istedim fakat bu plastik toplayanların götürdükleri yeri bilmiyorum adı vs bilen var mı nerde toplanıyor bunlar kadın orda fabrikaları var demiş ama hiç bir bilgiye sahip değilim birde süt kutusu disinda plastik olan herşey dimi bilen yardımcı olabilir mi biliyorum saçma bir soru ama 😅 yaza kadar en azından biraz biriktirmek isterim fazla paraya kim hayır der 😁
otose_san Zuleyha__19 hurdacılar satıyordu biriktirdiği cam, plastik, karton gibi ürünleri, onlarda geri dönüşüm tesislerine satış yapan toptancılara satıyor sanırım. Belediyede çalışan bir abi bahsetmişti bize de ama net hatırlamıyorum
Banu43 Zuleyha__19 evet geri dönüşüm yapiliyor enistem pet biriktirip satiyor bende düşündüm ama esim yok dedi hurdacı aliyor bildgim kadaryla
Zuleyha__19 Banu43 hurdacılar çok az bir paraya alıyormuş canım o yüzden direk yerine götürün demişti kadın 20 TL’ye alıyorsa 80 TL’ye satiyormus gibi