Sedacyln Pirayeada bende burda bekliyeyim. Pazar günü kırkım çıkıyor ama o zamana kadar boyasammı diye düşünüyorum. Daha önce adetliyken falan boyadım tuttu hep ama lohusayken tutmaz diyor herkes
Pirayeada Sedacyln benim 40 22 martta çıkıyor aslında sabredemedim diplerim bembeyaz diye kendimi kötü hissediyordum