Fadile kızım da olmuştu ilk günler çok ağlıyordu ağlamaktan olmuş. 3cm çapını geçerse ameliyat olur demişti çocuk doktorumuz hiç birşey bağlama ancak bekle büyüdükçe geçer demişti. 2,5 cm kadar oldu en son doktorumuz beni dinlersen bekle ama için rahat edecekse çocuk cerrahına götür demişti ben de güveniyordum bekledim 3 aylıkken kendiliğinden geçti. ağlatmamaya çalıştım o süreçte