Herkese merhaba.
Bebeğim 9 aylık ve bir süredir yalnızca sağ mememi emiyor. Sol meme ucum, sağdakine göre biraz küçük. Sebebi bu olabilir diye düşünüyorum. Doktorumuza sorduk, gece uyanmalarında, yarı uykuluylen sol memeyi teklif edebilirsin demişti. Ama ona rağmen, durumu fark edip, reddetmeye başlıyor. Ve bir süredir de sol memeyi düzenli olarak emzirmemiş oluyorum. Aranızda benzer durumda bulunanlar var mı? Neler yaptınız?