Minare Benim adetim 4 gün gecikti. Test yaptim positiv cikti. Doktora gitdim daha gozukmuyor dedi. Kan tahlili yaptirdim degerlerim hamileliyin olmadığını gosteriyor. Başına boyle bir şey gelen oldu mu?
Minare Yani sonuclara göre hamile degilsem ki ultrasonda da gozukmedi. evde yaptigim test neden pozitif cikti? Adet de olmadım daha
Angel00 Minare yanılma payı olabilir yaptığınız testin yada bozuktur 🤔 bilemiyorum üstte kalsın Hayırlısı olsun hakkınızda 🙏