4bucuk ayligiz, yaklasik 3aydir dokuluyor. Dokulenler geri çıkıyor endise etmeyin ancak dokulme durmadi azaldi sadece. Evin her yeri sac artık toplamaktan yoruldum. Uzun sacliysaniz kesmeyin daha büyük travma oluyor bence. En azından benim gibi toplayabilirsiniz saçinizi. Yani demem o ki bu bir surec ve son derece normalmos dokulmeler. Takviye olarak demir multivitamin devam etmelisiniz emzirme olayı dan dolayı vucutta çok eksiklik olusuyor. Kan verip degerlerinize baktirabilirsiniz iciniz rahat edecekse