1.5 yaşında kızım var göz kapağı kendi kendine şişti sağlık ocağına gittim damla yazdı (soğuk algınlığından olabilir dedi) işe yaramadı özele gittim saçma saçma şeyler uydurdular devlet hastanesinde de randevu bulamıyorum başına gelen ve neden olduğunu bilen var mı (1 aydır böyle)