Esra0001 canm ayaklarm.ara ara tutuyor yine ama ben cok cektim turnak mantarndan 3 sene tam.
Ilk kizima hamileyken cikti hap flan kullanmadım dogum emzrme bitimi derken ilac hap kulkandm hic bir faydasi olmadi.
Kalinlastikca kalinlasti en son yine hamile kalinca bu sefer mantat ile kalamam dedm cunki kesemezdim asla.
Ilk tirnagimi kesebldm kadar dibine kadar kestim kolonya ile temzledim sonra kuruttum torpuledim yikadim kolonya sürdüm bu surecte hic corap giymedim
Hergun yaptim bunu inan ilaclardan daha etliki oldu yuzune bile bakmak istemedim bag ayak tırnaklarım sonunda normale döndü