Mihri-balim eli ve ayağı hep soğuk olurmuş. Büyük ihtimal üşütmemiştir fazla emiyordur canım ondandır ama zaten yakında gidersin kilosuna baktırmaya söylerler kilo alımı iyi veya az diye. Sıkma canını benim ablamın kızı aşırı kusuyodu kilo alımı normaldi 6 aylık şimdi hiç bi şey kalmadı