Kuzeymiram Ben bir hemşireyim. Hekim arkadaşlarımın sonuna kadar arkasındayım. Bu zamana kadar hak ettiğimiz değeri görmedik ama ilk defa bu kadar aşağılandık. Sadece pandemide tehlikede değildik. Bunun aidsi var hepatiti var bir sürü sayamadığım bulaşıcı hastalıkları var. Biz zaten bu tehlikelerle yıllardır boğuşurken dövüldük, öldürüldük, şiddet gördük kimse yanımızda olmadı. Şimdi ise kapıyı gösterdiler. Sonuna kadar haklılar!