Dun 15. Ay asilarimizi olmaya gittik doktorumuza. 15 aydir ayni doktor bakiyor. Hamileligimde bobrek buyumesi vardi ultrasonla kalbine kadar baktilar bir sey yoktu. Dun doktor ufurum duydu ve cok sasirdik. Sonradan ufurum olabiliyor mu? Basina boyle bir sey gelen var mi? Ekg cektirmemizi soyledi ve gun aldik. Ozel hastane olmasina ragmen 15 gun sonraya verdiler cocuk icin ayri biri geliyormus. Dogumsal olarak kalbinde ufurum olmayan bir bebegin sonradan ufurum olmasi olasi midir?