Huzeyfecim obirannee Henüz bebeğime kardeş düşünmediğimiz için önlem alıyoruz ama bilirsin bu işler nasip işi hiç belli olmuyor.Ama dün adet oldum rahatladım.Yoksa doktora gidecektim.