Tess07 Madem otizm olur korkusu var neden tv izletiosnz neden tvye alistirdiniz valla benim kizim 8 buçuk aylik bıraksan izler ama işemeye dahi o uyynca gidiorm. Oyunlar kurmaya calisiorm durmuo o da ac kaldgm çok oldu yani boyle tv izletip Izletp otizmmi diye post acldimi sacma buluyorum
mutlucan Raupe Tess07 sadece tv değilk8 alerji doktorumuz evde kullandığımız deterjanlarin dahi otizime alt yapi olusturdugunu soyledi kesinlikle kullanma dedi tv telefondan bunlara dahil dedi ne yapicaz iyce insanın kafasi karisiyor
Raupe Nur0611 mutlaka tv yi hayatınızdan çıkarın benim kızım 2 yaşındayken pandemi zamanı eşim çok telefon vermişti ki benim kızım konuşuyordu gayet o zaman ama telefon çok izlemeye başladığıbdab beri fazla diyalog kurmaz hep telefon ister gece uyanırdı sürekli bu bahsettiğim süre sadece 10 gündü ayrıca durumu farkedince direk telefonu kaldırdım bende eline almadım uzun süre çıldırdı tabi telefonumu bile parçaladı yeni telefon aldım ama üç gün sonra kendi kendine oynamaya devam etti unuttu şimdi 4 yaşında asla telefon istemez
Hyena0801 Benim bebeğimde aynıydı şuan 16 aylık mama meme anne diyor dütdüt diyor bide tv kestiğimden beri kendini geliştirdi oyun oynuyor al ver yapıyor bunu buraya koy kule yap hadi anlıyor ve bunlar tv kapattıktan sonra oldu şimdi yine aşırıya kaçmaya başladı tv bende oyun oynuyorum tv kapalı biraz uzak tutup oyun oynayın sürekli beraber parka götürün açılır bende çok korkmuştum sürekli araştırıyordum birde her çocuğum gelişimi farklı benim bebeğim daha yeni gel gel yapmaya başladı mesela
Tess07 mutlucan ona bakış paketli gıdada yapioms içindeki koruyucular yüzünden paketli gidada illaki kullanio ama.tv telefon bizim elimizde bence
Raupe mutlucan evet onu da duymuştum ama ne yazıkki kullandıklarımızı sadece azaltabiliriz tamamen kaldıramayız hayatımızdan rabbim sağlık versin evlatlarımıza
Esraa- Oğlum kelimeleri çok fazla,ikili cümlede sayılı kullanıyor.etkilesimli oyunda oynuyoruz.ama kendi etrafında dönme,kanat çırpma,parmak ucu yürüme oldgu icin atipik otizm tanısı aldı.29 aylık. Özel eğitime başladık.iki hafta oldu.bakalim.