Kızım 26 aylık netten oto koltugu aldık eve gelince gördü tabi aç aç diye tutturdu açtım benim koltugum falan demeye başladı sevindi baya neyse oturmak ister misin dedim oturmucam dedi neyse diğer odaya bıraktım koltugu. Sonra akşama doğru gel hadi koltuğunu deneyelim otur dedim yok yok oturmuyorum gülce otursun falan dedi bende onu tuttum gel bi deneyelim annecim dedim oturtmak için kucagıma aldım başladı ağlamaya 🙄 sonra bende kardeşini oturttum bak ne güzel bu koltugu arabaya takıcaz senin koltuğun diye anlatıyorum o arada yine ağlamaya başladı kardeşini koymuştum koltuga oturmasın oturmasın diye bağırdı falan bende koltugu tamamen göremeyeceği bir yere kaldırdım. Bundan 3 gün sonra falan eşimle markete gidickelerdi eşime sen önce in koltugu tak sonra birlikte inersiniz dedim koltugu görünce başladı ağlamaya ama nasıl ağlıyor öyle böyle değil binmicem anne nok oturmucam gitmiyorum 🙄 neyse dedik eşim koltuksuz götürdü daha şimdiden böyle yapıyorsa arabaya takınca da aynısını yapıp binmeyecek. Kızlar var mı böyle bir şey yaşayan nasıl sevdirebilirim koltugu? Yada bu hep böyle gider mi hiç binmek istemez mi 🤔 önerilerinizi bekliyorum🌺