Kızlar lütfen bi yardımcı olun cok kararsızım kızlar 13 gündür adetim gelmiyor dün test yaptım negatif cıktı sonra dün eşimle doktora gittik doktor kücük bir kist oldugunu söyledi ilsc yazmadan öncede kan testi verdik ordada negatif cıktı ve sonra tarlusal diye adet söktürücü yazdı yanlız okuduğuma göre benim gibi aynı durumu yasayıp ilac bittikten sonra hala adeti gelmeyince doktora basvurup hamile oldugunu ögrenenler varmıs ve cocukları nda zihinsel engellik olusmus yazık vebale girmek istemiyorum ne olur yardım cı olun benim gibi durumu yasayan varmı?