Egeninincisi Grip olmustu burnunu sürekli serum fizyolojikle temizledim. Doktor yok sağlık ocagı grevdeymiş gösteremiyorum ciğerlerine inecek diye korkuyorum. Ne yapabilirim bu balgamı atabilmesi için yardımcı olurmusunuz ?