Kızlar ilk 4 gün gelmedi sonra göğüslerim şişti 2 gün o şekilde ondan sonra göğüslerim yumuşacık ve bebek doymuyor ağlaya ağlaya perişan oldu ona humana mama aldım verdim içtiği gibi uyudu süt artırmak için napmam lazım ne kullanmam lazım ben mama kullanmak istemiyorum 😔