Dorukkusunannesi merhaba hanımlar bebeğimin 1 .5 yıldır süt alerjisi vardı 10 gündür deniyorum herşeyi verdim ama 2 gündür yüzünde böyle kızarıklık var geri kalan herşeyi normal kakada kan huzursuzluk vs yok sizce alerjimi ya ? devam mı ediyor
Bebegimicin1 Dorukkusunannesi bence devam ediyor benim oğlumda alerjisi olan besini yediğinde yada birisi yedikten hemen sonra öptüğünde yanakları öyle kızarırdı yazık yavrum boncuk gözlü ne bu çocuklarımızın beizim brsin alerjisşnden öektiğimiz ya tamane geçsede rahatlasak
Bebegimicin1 Dorukkusunannesi kızeıklıklar geçincr peynir dene 3 gün bpyunca kibrit kutusu kddar ilk 3 gün peynir yediğinde belirti olmazsa kızarıklık falan yoğurta en son süt dene 16 aylıkkken prynir yoğurt yedi 18 aylıkkende sütü tek başına tükebildi oğlum