ebz09 Kizlar dahiliye doktoruna gittim iyi hissettiğim tansiyon 9 10 dur ve 14 u goruyor artık rahatsız ediyor diye. Bu holteri verdiler taktım sonucu aldim ama doktorlar grevde olduğundan gosteremedim Sizce bu kalp sıkıntısına işaret mi ediyor yani bukadar degisik çıkması Takiliyken cocuk emzirdim, disari ciktim yoruldum falan belki ondan oyle degisik cikti ınsallah anlayan cikar
Birceninannesi ebz09 geçmiş olsun cihaz takılıyken günlük normal aktivitelerinize devam etmeniz istenir zaten. Ben çok sıkıntı göremedim. Kardiyak bi sıkıntınızın olduğunu sanmıyorum. Muhtemelen doktor takip önerir
Noname21 ebz09 ne rahatsızlık hissediyorsun Tansiyonun düştüğü zamanlarda nabzin artmış bence yükseklik yok . Bazen tansiyonumuz düşük olabiliyor bir kere 8 4 e düşmüş oda gece . Tansiyon yuksekligin yok bence değerler gayet iyi
ebz09 Cgdmltr93 yok 8 4 yanlış ölçüm diye düşünüyorum çünkü cihaz iiki kez olctu ilkinde hata verdi 9 iyi hissettiğim 12 13 14 olunca mahvoluyorum
ebz09 Birceninannesi ya sonucu veren kadın çok düzensiz diyince korktum bi an Cok tesekkur ederimm Hemen aklima kesin kalbimde bi sıkıntı var diye geldi
ebz09 Noname21 demir eksikliğim varmis benim baş dönmesi halsizlik çarpıntı vs oluyordu. Birkez 13 8 oldu tansiyon acillik olmuştum o yüzden gittim doktora. 8 4 olmasi da saniyorumki cihaz yanlış olcmus olmalı. Hata vermiş, 2 kez olcmustu ama bilemiyorum tabi. Cok tesekkur ederim ya sonuçlar düzensiz dedi veren hemşire bende korktum kalp rahatsızlığı mi var diye
Birceninannesi ebz09 anladım siz iyi düşünün iyi olsun. Etrafımda o kadar çok hipertansiyon hastası var ki. Sonucu sizinkinden çok daha düzensiz çıkan yakınlarıma bile sadece takip önerdiler. Benim tansiyonum da genelde 9-6 fln gibidir. Anlıyorum sizi. Stres en büyük sebebi malesef sadece ona dikkat etmenizi önerebilirim tekrar geçmiş olsun
ebz09 Noname21 edindim evde var ölçüm yapıp yazdim doktora da söyledim. Oda o yüzden holter önerdi. Tekrar teşekkür ederim 🌸
katatonia ebz09 sonuçlarınız düzensiz değil aksine hareketle, oturduğumuz yerden kalkmakla veya uzanmakla aktif olarak hem tansiyon hem nabız değişir. Muhtemelen doktorunuz takip önerecektir. Geçmiş olsun.