prensesko Kızlar hastalığımdan 12 gün geçti doktor kist var dedi olursun bir kaç güne dedi ama bir türlü olamadım. Önümüzdeki ay gel dedi. Ama ben daha bu ay olmadım. Ne yapabilirim bu kist mi etkiliyor