BEnde hemen hemen tüm markaları denedim ama yumoş pembe konstre olandan memnun kaldım onun kokusu kalıcı , ona devam ediyorm 1 yıldır, geçen sene yazın yıkayıp kaldırıdıgım thsitrmu aldım geçen mis gibi kokusu vardı nevresimlerde o derece kalıcı koku makinem de arçelik
makşnede çok etkili oluyormus kokuda