Deletedmom_109 teşekkür ederim 🥰 yani örgün okumak güzeldi karabukte okudum ben her hocamız birbirinden değişik tiplerdi ilginç di. Çok değişik sınav sorulari sorardi bir hocamız mesela o kadar makale okuturdu sınavda ise hergun uzerinde yürüdüğümüz üni girişindeki köprüde kaç kolon var gibi sorular sorardi😂🤦🏻♀️ ama açıktan okumak sanırım sıkıcı olurdu baktığın zaman teori ve kuram agirlikli bir bölüm