Arkadaşlar oğlum 5 aylık 3 ayından belli biberon ve meme reddi yaşıyoruz. Önce tutmuyordu ama tuttuktan sonra yiyordu sorunsuz bir şekilde. Bu son 1 haftadır asla yemiyor yutmuyor ağzını kitliyor. Günde 1 kez mamayı bile içiremiyorum uyurken nadiren içiyor çok zayıfladı doktora götürdüm bu bir süreç normal dedi. Ama araştırmalarım sonucu idrar yolu enfeksiyonuna çıkıyor. İdrarı sarı ve kokuyor yani bezle temas ettiği için mi kokuyor bilmiyorum ama kokusu var. Bugün saat 4 te başka bir doktora randevu aldık. İdrarına bakılmasını isteyeceğim bilgisi olan varmı bu konuda. Çok üzülüyorum aç çocuğum resmen. Gece 12 de verdim zorla içirdim sabah 8 de zorladım içmedi bu saat oldu hala acıkmadı 😔