Kuzeybabyy Goncikim neden üzülüyorsunuz zamanı vardır benimde oğlum 14 aylık yürümüyor üzülmüyorum ☺️ Ne zaman isterse yürür
serebro Goncikim 18.aya kadar normal canım yani tutunup ayaklarının üzerinde durabiliyorsa zamanını bekliyordur yakın mesafede gel gel yap öyle öyle cesaretlenir üzülme