Arkdaşlar ikinci seansımız ama çocuk çok bağırıyor öyle böyle değil daha önce bi yere gittik orayı çok sevdi. Ama burda iki seanstır 40 dk boyunca ağlıyor yerlere yatarak ağlıyor boğazı yırtılack gibi bağırıyor eşimde aldı kaydını doğru mu yaptık bilmiyorm ama 🤷 diğer yere götürmeyi düşünüyorum tekrar burayı neden sevmedi acaba