Merhabalar, oğlum 22 aylık son 15 gündür hiç bir şekilde banyoya girmek dahi istemiyor. Önceden hemen hadi bıcı bıcıya dediğimde üstünü çıkartmaya başlardı ama kafasını yıkatmak istemezdi , yıkadğımda ağlardı 10 15 sn . Ama şimdi hiö bir şekilde banyoya girmek dahi istemiyor. Banyoda yıkadığımda yani millet dövüyoruz işkence yapıyoruz sanar sesleri duysa öyle bi ağlamak yok 🤦♀️ Dün akşam hadi banyo istemiyor küveti getirelim orda oyuncakları koyalım oynayarak yapalım dedik yne vücudunu bile yıkatmak istemiyor kafasına sıra gelince yine tabi başladı çığlık çığlıya ağlamaya 😒 bunun sebebi ne olabilir bu da mı 2 yaş sendormuyla alakalı . Hadi bıcı bıcı olalım diyorum istemiyorum kafamı yıkama diyo . Sonra gelip benle dalga geçr gibi hadi kafamı yıka diyo hadi gel diyorum hayır istemiyorum diyo yine 🤷♀️🤷♀️🤷♀️