Kızlar affınıza sığınarak soruyorum eşiniz sizleri de ağdasız ya da tüylü iken hiç gördü mü gördüyse ne tepki verdiler acaba iğrenme uzaklaşma ya da laf dokundurma gibi bi davranışları oldu mu çok afedersiniz özel bölge için özellikle 🤦🏻♀️ Ben üç yıllık evliyim böyle konulara çok dikkat ederim ama bebekle artık ağda yapmak her zmn mümkün olmuyo ve eşim sanki uzaklaştı gibi hissediyorum 🤦🏻♀️