Ozkup Merhaba ben de henüz tecrübe etmedim ama yarın inşaAllah yeni evimizi temizleyecekler . Referanslarından gayet profesyonel duruyorlar da yaşayıp görmek daha başka tabi ki . Duru temizlik anlaştığım firma . Gayet ilgililer şu an için
Ozkup Hipotalamus16 maalesef memnun kalmadım 2 bin liraya yakın parama yazık oldu . Yapışkan lekeler hala salonumun girişinde duruyordu . Keşke bir iki kişiyi bulup hallettirseydik dedik