Mustafaaa bende silikon ucla başladım hala o sekilde devam ediyrm(ısırmaya bi ara çok yeltendiği için bırakmadım)oğlum 20 ay 15 günlük. Istersen belli bir zaman sonra biraktirabilirsin. Sonuçta yavrun emiyo öyle düşün canm.ha birde silikon ucu mutlaka kaynamış suyla temizlemelisin arada karbonatlı kaynamış suda da bekletiim