asyaninannesi_01 Kızlar merhaba doğumdan sonra muayene oldunuzmu benim 1 yıl oldu doğum yapalı ve doğum sonrası hiç jinekoloji doktoruna gidip muayene olmadım ve hayla düzenli bir adet döngüm yok Adana da oturanlar da doktor önerisinde bulunur ise sevinirim 🙂
Mlkhrn asyaninannesi_01 doğumdan 3 ay sonra muayene oldum. Adet döngüm ilk aydan itibaren normaldi. Emziriyorsanız düzensizlik normaldir 18aya kadar
Saresi asyaninannesi_01 3. Gün ve 45. Gün muayene oldum. 6. Ayda da çağırmıştı ama gitmedim biraz ihmal ettim 🥴
Beren2323 benim kızım 2 buçuk yaşında gitmedim hiç olmadı bi türlü aslında gitmek istiyorum da regl günlerinde mi gitmek gerek
asyaninannesi_01 Beren2323 hiç bilmiyorum bende hiç gitmedim gitmeyi düşünüyorum bakalım inşallah giderim en kısa zamanda