Bahar11 3 aylıkken ilk muayenesini yaptırdık. sonra 1 yaşında yeniden yapıldı. 3 yaşında gideceğiz rutin muayenesine. istanbuldaysanız zeynep kamilde çocuk göz var. biraz kalabalık ama doktor iyiydi. dünya göz hastanesinde de uzmanlığı çocuk göz olan doktor var. bi de nası 2 aylıkken kontrole daha gerek yok dedi anlayamadım. farklı bi doktora daha görünmenizi tavsiye ederim.